Back to top

WhiteMedia

  /  Advertising   /  Πώς να βελτιστοποιήσετε το εταιρικό προφίλ σας στο Google My Business σε 30 λεπτά

Πώς να βελτιστοποιήσετε το εταιρικό προφίλ σας στο Google My Business σε 30 λεπτά

Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους κατόχους επιχειρήσεων να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να βελτιστοποιούν το Google Business προφίλ. Υπάρχει για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν νέους πελάτες από αναζήτηση και από το Google Maps.
Ακολουθούν μερικά από τα οφέλη από την αξίωση και τη βελτιστοποίηση του προφίλ σας στο Google Business:

  • Βελτιωμένη κατάταξη. Η Google εμφανίζει επιχειρηματικά προφίλ στα αποτελέσματα για τοπικές αναζητήσεις και τα καλά βελτιστοποιημένα προφίλ είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται υψηλότερα στη λίστα.
  • Βελτιωμένη προβολή. Η παροχή χρήσιμων και ακριβών πληροφοριών βοηθά την Google να εμφανίζει το προφίλ της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για πιο σχετικές τοπικές αναζητήσεις.

1. Δημιουργήστε το Google Business προφίλ σας

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα Προφίλ Google Business και το Google My Business είναι δύο ξεχωριστά πράγματα:

  1. Google Business Profile: Μια τοπική καταχώριση με πληροφορίες σχετικά με μια επιχείρηση. Τα επιχειρηματικά προφίλ εμφανίζονται στην αναζήτηση Google σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά και στους Χάρτες Google.
  2. Google My Business: Ένα δωρεάν εργαλείο για τη διαχείριση του προφίλ σας στο Google Business.
    Προτού μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε οτιδήποτε, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ή να διεκδικήσετε το προφίλ σας στο Google Business μέσω του Google My Business. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ εδώ, πατήστε “Διαχείριση τώρα” και συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας Google.

Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει το προφίλ της επιχείρησής σας στο Google, θα δείτε έναν πίνακα διαχείρισης.

Εάν όχι, θα δείτε μια επιλογή για να βρείτε και να διαχειριστείτε την καταχώρισή σας. Πληκτρολογήστε το όνομα της επιχείρησής σας στο πλαίσιο αναζήτησης. Εάν εμφανιστεί στο αναπτυσσόμενο μενού, πατήστε το όνομα της επιχείρησης και επιλέξτε το προφίλ. Διαφορετικά, πατήστε την επιλογή για να δημιουργήσετε μια νέα επιχείρηση με αυτό το όνομα.

Απλώς να ξέρετε ότι το όνομα της επιχείρησής σας στο Business προφίλ σας θα πρέπει στην πραγματικότητα να είναι το όνομα της επιχείρησής σας και όχι μια “βελτιστοποιημένη” έκδοση με πολλές λέξεις-κλειδιά.

2. Ορίστε την κατηγορία της επιχείρησης σας

Οι κατηγορίες περιγράφουν τι είναι η επιχείρησή σας και όχι τι κάνει ή πουλάει. Να επιλέγετε πάντα μια κύρια κατηγορία που περιγράφει καλύτερα την επιχείρησή σας στο σύνολό της και όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, αυτό είναι αρκετά εύκολο. Εάν είστε υδραυλικός, επιλέξτε “υδραυλικός”. Εάν διαθέτετε εστιατόριο με πίτσα, επιλέξτε “εστιατόριο πίτσας”. Αλλά υπάρχουν στιγμές που η καλύτερη επιλογή δεν είναι τόσο ξεκάθαρη.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είστε ορκωτός λογιστής που διαχειρίζεται λογιστική εταιρεία. Ίσως αναρωτιέστε ποια από αυτές τις κατηγορίες να επιλέξετε:

  • Λογιστής – Accountant
  • Λογιστική εταιρεία – Accounting Firm
  • Ορκωτός λογιστής – Chartered accountant

Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει οριστική απάντηση. Και οι τρεις είναι έγκυρες επιλογές. Ωστόσο, οι συμβουλές της Google πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένες, οπότε ο “ορκωτός λογιστής” είναι πιθανώς η καλύτερη επιλογή εδώ.

Αυτό μπορεί να ακούγεται αντίθετο, αλλά σας δίνει την καλύτερη εικόνα στην εμφάνιση για τις περισσότερες αναζητήσεις. Ένας ορκωτός λογιστής είναι ένα σχετικό αποτέλεσμα είτε οι άνθρωποι αναζητούν συγκεκριμένα έναν ορκωτό λογιστή, ή γενικότερα έναν λογιστή. Ένας λογιστής είναι μόνο ένα σχετικό αποτέλεσμα για άτομα που αναζητούν έναν λογιστή.

Μπορείτε να δείτε την κατηγορία στα SERPs.

Όσον αφορά τις πρόσθετες κατηγορίες, προσθέστε τις μόνο εάν πρέπει να ενημερώσετε τους δυνητικούς πελάτες για προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στην κύρια κατηγορία σας. Για παράδειγμα, εάν η κύρια κατηγορία σας είναι «ορκωτός λογιστής», δεν χρειάζεται να προσθέσετε τον «λογιστή» ως πρόσθετη κατηγορία επειδή είναι πολύ παρόμοια. Αλλά εάν προσφέρετε υπηρεσίες τήρησης βιβλίων ή μισθοδοσίας, αυτές μπορεί να αξίζουν προσθήκη.

3. Επιλέξτε τον τύπο της επιχείρησης σας

Η Google ουσιαστικά χωρίζει τις επιχειρήσεις σε τρεις τύπους.

  • Storefront καταστήματα, που εξυπηρετούν πελάτες και πελάτες μόνο στη διεύθυνση της επιχείρησής τους. Παραδείγματα: κομμωτήρια, καφετέριες, μπαρ, καταστήματα κ.λπ.
  • Service-area καταστήματα, που επισκέπτονται ή παραδίδουν σε πελάτες, αλλά δεν εξυπηρετούν από τη διεύθυνση της επιχείρησής τους. Παραδείγματα: υδραυλικός, υπηρεσία καθαρισμού, κινητό κομμωτήριο κ.λπ.
  • Hybrid επιχειρήσεις, που εξυπηρετούν πελάτες από τη διεύθυνση της επιχείρησής τους και επίσης επισκέπτονται ή παραδίδουν σε αυτούς. Παραδείγματα: ένας φωτογράφος που κάνει βολές επί τόπου και στούντιο ή ένα εστιατόριο που προσφέρει επίσης υπηρεσία παράδοσης.

Εάν ανήκετε στην πρώτη κατηγορία, ορίστε τη διεύθυνσή σας και αφήστε κενό το πεδίο περιοχής εξυπηρέτησης. Κάντε το στην καρτέλα Πληροφορίες.

Εάν ανήκετε στην δεύτερη, πατήστε την επιλογή για να ορίσετε την περιοχή εξυπηρέτησης. Μπορείτε να προσθέσετε έως και είκοσι από αυτά, αλλά είναι σημαντικό να είστε ακριβείς. Μην αναφέρετε κάθε μέρος που υπάρχει με την ελπίδα να εμφανιστεί σε περισσότερους χρήστες. Η Google αναφέρει ότι «τα όρια της συνολικής περιοχής σας δεν πρέπει να εκτείνονται περισσότερο από περίπου 2 ώρες χρόνου οδήγησης από το σημείο όπου εδρεύει η επιχείρησή σας», οπότε συνήθως μία ή δύο κοντινές πόλεις ή πόλεις είναι άφθονη. Χρησιμοποιήστε ταχυδρομικούς κώδικες εάν πρέπει να είστε πιο αναλυτικοί.

Τέλος, διαγράψτε τη διεύθυνσή σας από την καταχώριση.

Εάν είστε υβριδική επιχείρηση δηλαδή ανήκετε στην τρίτη κατηγορία, εκτελέστε τα ίδια βήματα με αυτά που είπαμε πιο πάνω, αλλά μην διαγράψετε τη διεύθυνσή σας. Οι πελάτες που θέλουν να επισκεφθούν τη βιτρίνα ή το γραφείο σας το χρειάζονται ακόμη.

4. Προσθέστε τις εργάσιμες ώρες

Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν πότε είστε ανοιχτοί και κλειστοί, οπότε όλοι πρέπει να προσθέσουν τις ώρες λειτουργίας τους. Αυτό πιθανώς ακούγεται προφανές, αλλά υπάρχουν πάρα πολλά εταιρικά προφίλ χωρίς αυτές τις βασικές πληροφορίες.

Για να προσθέσετε τις ώρες σας, μεταβείτε στον Πίνακα ελέγχου> Πληροφορίες> Προσθήκη ωρών

Σημειώστε τις ημέρες που είστε ανοιχτά και, στη συνέχεια, προσθέστε τις ώρες που ανοίγετε και κλείνετε. Εάν κλείσετε και ανοίξετε ξανά αργότερα την ημέρα, όπως συμβαίνει συχνά σε εστιατόρια με υπηρεσίες μεσημεριανού και δείπνου, κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη ωρών” για να προσθέσετε μια άλλη σειρά. Μπορείτε να το κάνετε όσες φορές χρειάζεστε.

5. Ορίστε το εορταστικό ωράριο

Κανείς δεν θέλει να περάσει χρόνο ταξιδεύοντας στην επιχείρησή σας μόνο για να συνειδητοποιήσει ότι έκλεισες νωρίς για μια δημόσια αργία κατά την άφιξη. Είναι ένας απογοητευτικός και σίγουρος τρόπος να κερδίσετε κακές κριτικές που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τις τοπικές σας κατατάξεις.

Διορθώστε αυτό το πρόβλημα προτού γίνει πρόβλημα προσθέτοντας “ειδικές ώρες”.

Απλώς μεταβείτε στον Πίνακα ελέγχου> Πληροφορίες> Προσθήκη ειδικών ωρών

Όπως με τις κανονικές ώρες, μπορείτε να προσθέσετε πολλαπλούς χρόνους ανοίγματος και κλεισίματος για την ίδια ημέρα με το κουμπί “Προσθήκη ωρών”. Για παράδειγμα, ίσως ανοίξετε για μερικές ώρες το πρωί την παραμονή των Χριστουγέννων και στη συνέχεια ανοίξτε ξανά το βράδυ. Σε αυτήν την περίπτωση, οι ειδικές ώρες σας θα μοιάζουν με αυτό:

Ακόμα κι αν το εορταστικό σας ωράριο είναι ίδιο με τις κανονικό σας, θα πρέπει να το επιβεβαιώσετε. Εάν δεν το κάνετε, οι δυνητικοί πελάτες που πραγματοποιούν αναζήτηση κατά την εορταστική περίοδο ενδέχεται να δουν μια προειδοποίηση στην καταχώρισή σας.

6. Προσθέστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας

Οι περισσότερες επιχειρήσεις θα θέλουν να προσθέσουν τον ιστότοπο και τον αριθμό τηλεφώνου τους, κάτι που μπορείτε να κάνετε στην καρτέλα “Πληροφορίες”.

Θα πρέπει να τα αφήσετε κενά μόνο εάν δεν έχετε ιστότοπο ή δεν θέλετε να επικοινωνήσετε μέσω τηλεφώνου. Τουλάχιστον, πρέπει να προσθέσετε τουλάχιστον ένα από αυτά στο προφίλ της επιχείρησής σας. Διαφορετικά, δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσουν οι πελάτες μαζί σας.

7. Προσθέστε φωτογραφίες της επιχείρησης σας

Η Google αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις με φωτογραφίες λαμβάνουν 42% περισσότερα αιτήματα για οδηγίες οδήγησης και 35% περισσότερα κλικ σε ιστότοπους από τις επιχειρήσεις χωρίς φωτογραφίες.

Οποιοσδήποτε μπορεί να προσθέσει φωτογραφίες σε μια καταχώριση του Google Business, συμπεριλαμβανομένων των πελατών. Ωστόσο, η προσθήκη φωτογραφιών μόνοι σας διασφαλίζει ότι η καταχώρισή σας φαίνεται η καλύτερη και ξεχωρίζει για τους σωστούς λόγους στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google διαθέτει πολλές οδηγίες για τις φωτογραφίες επιχειρήσεων, αλλά εδώ είναι τα βασικά:

  • Προσθέστε το λογότυπό σας. Όσο πιο καθαρό, τόσο καλύτερο.
  • Προσθέστε μια φωτογραφία εξωφύλλου. Επιλέξτε κάτι που αναδεικνύει την προσωπικότητα της επιχείρησής σας.
  • Προσθέστε 3+ φωτογραφίες εξωτερικού χώρου. Τους πάρτε από πολλές γωνίες όλη την ημέρα για να βοηθήσετε τους πελάτες να εντοπίσουν την επιχείρησή σας — ανά πάσα στιγμή.
  • Προσθέστε 3+ εσωτερικές φωτογραφίες. Αποτυπώστε τη διακόσμηση και την ατμόσφαιρα της επιχείρησής σας για να προσελκύσετε πελάτες.
  • Προσθέστε 3+ φωτογραφίες προϊόντων. Δείξτε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας.
  • Προσθέστε 3+ φωτογραφίες “επί το έργον”. Δείξτε την ομάδα σας επί το έργον.
  • Προσθέστε 3+ ομαδικές φωτογραφίες. Προβάλλετε τις προσωπικότητες των μελών της ομάδας και του προσωπικού σας.

8. Προσθέστε προϊόντα και υπηρεσίες

Εάν η Google σάς δώσει την επιλογή να προσθέσετε προϊόντα και υπηρεσίες στην καταχώριση της επιχείρησής σας, συνήθως αξίζει να το κάνετε, επειδή μπορεί να βοηθήσει την καταχώριση της επιχείρησής σας να εμφανίζεται για ακόμη πιο σχετικές αναζητήσεις.

Για παράδειγμα, αυτή η επιχείρηση νυφικών αναφέρει όλα τα νυφικά που προσφέρουν ως προϊόντα:

Φαινομενικά, ως αποτέλεσμα, η καταχώρισή τους εμφανίζεται για σχετικά τοπικά ερωτήματα για συγκεκριμένα φορέματα και μάρκες όπως το “Lillian West Wedding Dress Sheffield”:

Απλώς φροντίστε να προσθέσετε όλες τις σχετικές λεπτομέρειες στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, της τιμής, της κατηγορίας, της περιγραφής και ενός συνδέσμου προς τη σχετική σελίδα προϊόντος ή υπηρεσίας στον ιστότοπό σας. Μη διστάσετε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τις περιγραφές και τις λεπτομέρειες από τον ιστότοπό σας για να επιταχύνετε αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι κακό να το κάνετε αυτό και δεν θα προκαλέσει προβλήματα πανομοιότυπου περιεχομένου.

9. Λάβετε περισσότερες κριτικές

Όσο περισσότερες και καλύτερες κριτικές έχει μια επιχείρηση, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να την επιλέξουν οι χρήστες λόγω της σιγουριάς που αποπνέει.

Είναι ενδιαφέρον ότι η Google επισημαίνει επίσης κριτικές που περιέχουν σχετικές λέξεις-κλειδιά από την αναζήτηση του χρήστη στα αποτελέσματα.

Αλλά πώς λαμβάνετε πραγματικά κριτικές;

Εδώ είναι μερικοί τρόποι:

  • Ρωτήστε τους πελάτες. Εάν αλληλεπιδράτε πρόσωπο με πρόσωπο με πελάτες και πιστεύετε ότι είχαν θετική εμπειρία, ζητήστε τους να υποβάλουν κριτική.
  • Δημιουργήστε και μοιραστείτε έναν σύνδεσμο κριτικής. Πολλοί πελάτες δεν ξέρουν πώς να αφήσουν κριτικές Google. Η Google το γνωρίζει αυτό, και γι ‘αυτό δίνουν σε όλες τις επιχειρήσεις την επιλογή να δημιουργήσουν έναν κοινόχρηστο σύνδεσμο αξιολόγησης. Βρείτε το στο Google My Business> Home> Λάβετε περισσότερες κριτικές.
  • Δημιουργήστε κάρτες “αφήστε μια κριτική”. Εκτυπώστε φυσικές κάρτες που ευχαριστούν τους πελάτες για την επιχείρησή τους και τους ζητούν να υποβάλουν κριτική. Συμπεριλάβετε τον συντομευμένο σύνδεσμο ελέγχου ή έναν κωδικό QR για να διευκολύνετε τα πράγματα.
  • Συμπεριλάβετε τον σύνδεσμο αξιολόγησης στην υπογραφή του email σας. Εάν επικοινωνείτε με πελάτες μέσω email, αυτός είναι ένας εξαιρετικός παθητικός τρόπος για να κερδίσετε περισσότερες κριτικές.

Απλώς να ξέρετε ότι είναι αντίθετο με τους όρους της Google να προσφέρετε στους πελάτες κίνητρα σε αντάλλαγμα για κριτικές, οπότε μείνετε μακριά από τακτικές όπως η προσφορά εκπτώσεων ή δωρεάν χρημάτων σε αντάλλαγμα μιας κριτικής.

Απλώς να ξέρετε ότι είναι αντίθετο με τους όρους της Google να προσφέρετε στους πελάτες κίνητρα σε αντάλλαγμα για κριτικές, οπότε μείνετε μακριά από τακτικές όπως η προσφορά εκπτώσεων ή δωρεάν χρημάτων σε αντάλλαγμα μιας κριτικής.

10. Απαντήστε σε ερωτήσεις

Οι χρήστες μπορεί να έχουν ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας που δεν απαντά η καταχώρισή σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις επιχειρήσεις και να λαμβάνουν απαντήσεις από ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και την ευρύτερη κοινότητα.

Πολλές επιχειρήσεις δεν παρακολουθούν αυτές τις ερωτήσεις, αφήνοντάς τους να δώσουν απαντήσεις. Αυτό είναι σπάνια ιδανικό και συχνά οδηγεί σε πελάτες να βλέπουν παραπλανητικές ή ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, εδώ κάποιος ρωτά αν πρέπει να κάνει κράτηση σε ένα τοπικό μπαρ, μόνο για να πάρει αντιφατικές απαντήσεις από την τοπική κοινότητα.

Μόνο αρνητικά μπορούν να προέλθουν από αυτό. Οι αντιφατικές απαντήσεις πιθανότατα θα αποτρέψουν αυτό το άτομο και τους άλλους από την επίσκεψή τους εντελώς ή θα τους αφήσει θυμωμένους αν επισκεφτούν την επιχείρηση σας χωρίς κράτηση ενώ θα έπρεπε να έχουν κάνει. Αυτοί οι άνθρωποι θα αφήσουν αρνητικές κριτικές και θα καταστρέψουν το τοπικό σας SEO.

Για αυτόν τον λόγο, συνιστούμε να ακολουθήσετε μια προληπτική προσέγγιση με ερωτήσεις και απαντήσεις και υπάρχουν δύο τρόποι για να το κάνετε αυτό:

Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις ερωτήσεων. Λάβετε ειδοποιήσεις όποτε κάποιος υποβάλλει μια ερώτηση σχετικά με την επιχείρησή σας και, στη συνέχεια, απαντήστε αμέσως. Μην ανησυχείτε για τη λήψη πολλών ενοχλητικών ειδοποιήσεων. Εκτός αν η επιχείρησή σας είναι εξαιρετικά δημοφιλής, οι ερωτήσεις είναι αρκετά σπάνιες. Λάβετε υπόψη ότι αυτές οι ειδοποιήσεις είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή, αλλά αξίζει τον διπλό έλεγχο στις ρυθμίσεις.
Παρέχετε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. Οι περισσότεροι ιστότοποι έχουν μια σελίδα FAQ με απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις. Μπορείτε να ρωτήσετε και να δώσετε απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις μόνοι σας στην καταχώρισή σας στο Google. Απλώς βεβαιωθείτε ότι είστε συνδεδεμένοι στον ίδιο λογαριασμό Google που χρησιμοποιείτε για το Google My Business, ώστε οι απαντήσεις να επισημαίνονται ότι προέρχονται από τον κάτοχο της επιχείρησης.

11. Δημοσιεύστε περιεχόμενο σε σταθερή βάση

Οι αναρτήσεις σάς επιτρέπουν να μοιράζεστε ενημερώσεις, προσφορές και εκδηλώσεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Σκεφτείτε τα ως ενημερώσεις κατάστασης. Εμφανίζονται σε ένα καρουσέλ κοντά στο κάτω μέρος του πίνακα Google Business.

Για να δημιουργήσετε μια ανάρτηση, μεταβείτε στην καρτέλα Αναρτήσεις και κάντε κλικ στο κουμπί για να δημιουργήσετε την πρώτη σας ανάρτηση.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τις αναρτήσεις σας:

  • Χρησιμοποιήστε καλές φωτογραφίες. Βεβαιωθείτε ότι είναι καθαρές, καλά φωτισμένες και πλαισιωμένες.
  • Εμπνεύστε με τον τίτλο σας. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε συναρπαστικές προσφορές. Μην πείτε απλώς “Νέες Εκπτώσεις” όταν θα μπορούσατε να πείτε “50% σε όλα τα προϊόντα για το Σαββατοκύριακο”.
  • Να είστε ακριβείς. Αποφύγετε να είστε αόριστοι όπως η πανούκλα. Μην πείτε “Είναι Happy Hour!” όταν θα μπορούσατε να πείτε “Happy Hour! Έκπτωση 50% σε όλα τα ποτά από τις 5-6 μ.μ. κάθε Σάββατο! “
  • Να είστε έγκαιροι. Μην περιμένετε μέχρι την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να δημοσιεύσετε σχετικά με το ειδικό δείπνο σας υπό το φως των κεριών. Οι άνθρωποι έχουν ήδη κάνει σχέδια μέχρι τότε.
  • Μην δημοσιεύετε χωρίς λόγο. Πολλοί οδηγοί λένε ότι οι αναρτήσεις «στέλνουν στην Google θετικά σήματα» και «δημοσιεύουν όσο πιο συχνά γίνεται». Διαφωνούμε κάθετα. Μην δημοσιεύετε αν δεν έχετε κάτι να πείτε.

12. Ρύθμιση μηνυμάτων

Η ενεργοποίηση της ανταλλαγής μηνυμάτων προσθέτει ένα κουμπί στην καταχώρισή σας στο Google Business, ώστε οι χρήστες να μπορούν να σας στέλνουν μηνύματα απευθείας.

Η Google εμφανίζει επίσης το κουμπί “Μήνυμα” στους Χάρτες Google.

Για να ενεργοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, κατεβάστε την εφαρμογή Google My Business για iOS ή Android. Από εκεί, συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας Google, μεταβείτε στην καρτέλα Πελάτες, στη συνέχεια στην καρτέλα Μηνύματα και, στη συνέχεια, πατήστε την επιλογή για να ενεργοποιήσετε τα μηνύματα.

13. Συμπληρώστε ότι μένει

Οι περισσότερες από τις σημαντικές επιλογές στο Google My Business είναι πλέον πλήρεις, αλλά αξίζει να αφιερώσετε ένα λεπτό για να συμπληρώσετε ό, τι απομένει. Αυτό θα διαφέρει ελαφρώς ανάλογα με την κατηγορία που επιλέξατε για την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, τα εστιατόρια μπορούν να παραθέσουν τα στοιχεία του μενού τους, τα κομμωτήρια μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν τρίτο πάροχο για να επιτρέψουν στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού απευθείας από το Εταιρικό τους προφίλ και ούτω καθεξής.

Μην ανησυχείτε πάρα πολύ για τη “βελτιστοποίηση” των υπόλοιπων πεδίων. Απλώς συμπληρώστε τα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια και θα είστε έτοιμοι.

Συμπερασματικά

Η εφαρμογή των περισσότερων από τις παραπάνω βελτιστοποιήσεις δεν θα διαρκέσει περισσότερο από μισή ώρα. Μετά από αυτό, θα έχετε ένα σωστά βελτιστοποιημένο προφίλ επιχείρησης που δεν θα έχει τα γνωστά λάθη που κάνουν πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Ωστόσο, θα πρέπει να ελέγχετε τα πάντα τακτικά για να διατηρείτε το προφίλ σας ακριβές. (Μια φορά κάθε λίγους μήνες πρέπει να αρκεί).

Είναι επίσης σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι ο σκοπός του προφίλ της επιχείρησής σας Google είναι να εμφανίζεται για ερωτήματα με τοπική πρόθεση. Με άλλα λόγια, ερωτήματα όπου οι χρήστες αναζητούν επιχειρήσεις, προϊόντα και υπηρεσίες στην περιοχή τους. Αυτό είναι κάτι που παρανοούν πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων Αν θέλετε οι χρήστες να βρίσκουν την επιχείρησή σας σε όλη τη χώρα, σε εθνικό ή διεθνές επίπεδο, θα πρέπει να επενδύσετε σε SEO πέρα από το Google My Business. Αυτό σημαίνει ότι κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά, βελτιστοποιώντας τις σελίδες σας με SEO στη σελίδα και δημιουργώντας εξωτερικούς συνδέσμους για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό.

14. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι η Google εμφανίζει μερικές φορές τα εταιρικά προφίλ στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν ο ιστότοπός τους αναφέρει αυτό που ψάχνετε;

Μπορεί στο προφίλ μιας επιχείρησης να μην γίνεται αναφορά σε έναν συγκεκριμένο όρο αναζήτησης. Εμφανίζεται ωστόσο επειδή η φράση βρίσκεται στον πραγματικό ιστότοπό της, την οποία λαμβάνει η Google και την επισημαίνει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για αυτόν τον λόγο, αξίζει να αναφέρετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πουλάτε στον ιστότοπό σας. Προσθέστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στον ιστότοπό σας με τρόπο που έχει νόημα, όπως:

Επεξεργαστείτε την αρχική σας σελίδας για να αναφέρετε περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες (διατηρήστε το φυσικό και ευανάγνωστο πάνω απ ‘όλα).
Δημιουργία νέων σελίδων για μεμονωμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Αναφορά των πρόσθετων προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρετε σε μια σελίδα Συχνών ερωτήσεων.